ian-dooley-407846-unsplash4.jpg

Vapaaehtoisesti Lapsettomat ry
on 18.2.2012 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on:

• tukea ja edistää vapaaehtoisesti lapsettomien oikeuksia, tasa-arvoa ja asemaa
  • tiedottaa vapaaehtoisesta lapsettomuudesta
  • tarjota vertaistukea
  • keskustella
  • toimia kontaktifoorumina
  • lähestyä päättäjiä/poliitikkoja
  • laajentaa perinteistä perhekäsitystä

Tarkoituksensa toteuttamiseksi Vapaaehtoisesti Lapsettomat ry:

• tiedottaa ja ottaa kantaa
  • ylläpitää internetsivuja
  • järjestää tapaamisia ja tilaisuuksia
  • tekee aloitteita viranomaisille

Vapaaehtoisesti Lapsettomat ry on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton yhdistys.

Yhdistyksen jäsenten liittymisvaiheessa ilmoittamia tietoja käsitellään EU:n säätämän GDPR (General Data Protection Regulation) säädöksen mukaisesti. Emme luovuta tietoja kolmansille osapuolille ja niitä käytetään vain yhdistystoiminnalle tarpeellisissa yhteyksissä (kuten yhdistyksen jäsenrekisterin ylläpito, sekä tiedottaminen). Mikäli sinulla on kysyttävää ilmoittamisi tietoihin liittyen tai tahdot tehdä niihin muutoksia, voit ottaa yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteella vapaaehtoisestilapsettomatry@gmail.com.

Jos et halua liittyä jäseneksi, mutta haluat tukea yhdistystä rahallisesti, tilinumeromme on FI73 5611 1620 0925 59 ja lahjoitusviite on 2150.